Форма входу

Знайти на сайті
Користувальницький пошук
Наше опитування
Чому Ви ходите на роботу?
Всього відповідей: 3921
Ваша думка?
Як Вам здається, теперішнє покоління учнів навчається краще за своїх батьків?
Всього відповідей: 3518
Хмаринка тегів
СТАТИСТИКА
Усе для вас


ПАРТНЕРИ
Graffiti Decorations(R) Studio (TM) Site Promoter
П'ятниця, 26.04.2024, 22:10
Головна » 2010 » Березень » 27

1. Умію оцінити свою психологічну готовність до роботи в сучасній школі.

Цілі й завдання сучасної школи не вступають у протиріччя з моїми внутрішніми переконаннями.

2. Умію оцінити власну технологічну готовність до роботи за обраним фахом.

Володію своїм навчальним предметом досконало.

Знаю зміст навчального предмета, програму, основні нормативні документи.

Володію основними формами організації навчальних занять.

Моя методична підготовка дає змогу досягти гарних результатів, оптимально впроваджувати інноваційні/власні прийоми та методи організації навчально-виховного процесу.

Маю необхідну педагогічну та психологічну підготовку, щоб зацікавити учнів, створити на уроці атмосферу довіри, взаємоповаги та задоволення від спілкування.

Умію працювати з технічними засобами навчання, застосування комп'ютерних технологій.

Бачу перспективу розвитку свого предмета.

3. Умію оцінити спроможність планувати свою ді ... Читати далі »

Переглядів: 1360 | Додав: KonSerg | Дата: 27.03.2010 | Коментарі (0)

Методи навчання обдарованих дітей мають відповідати:
• своїм основним завданням — наданню допомоги обдарованим учням в отриманні знань;
• рівню інтелектуального та соціального розвитку, різним вимогам і можливостям, виявленню основних та послідовних варіантів розвитку здібностей дитини;
• переходу від перцептивного рівня пізнання до вищих понятійних рівнів.
 

Творчі методи під час викладання спрямовані на:
визнання раніше невизнаних або невикористаних можливостей;
• повагу до бажань дітей самостійно працювати;
• вміння стримуватися від втручання в процес творчої діяльності;
• надання дитині свободи вибору;
• індивідуалізацію навчальної програми залежно від особливостей учня;
• створення умов для конкретного втілення творчої ідеї;
• заохочення роботи над проектами, пропозиціями;
... Читати далі »

Переглядів: 30870 | Додав: KonSerg | Дата: 27.03.2010 | Коментарі (1)


Copyright KonSerg © 2024