Форма входу

Знайти на сайті
Користувальницький пошук
Наше опитування
Чому Ви ходите на роботу?
Всього відповідей: 3915
Ваша думка?
Як Вам здається, теперішнє покоління учнів навчається краще за своїх батьків?
Всього відповідей: 3510
Хмаринка тегів
СТАТИСТИКА
Усе для вас


ПАРТНЕРИ
Graffiti Decorations(R) Studio (TM) Site Promoter
Середа, 01.04.2020, 01:35
Головна » 2009 » Червень » 5 » Схема загального аналізу уроку
Схема загального аналізу уроку
14:16


I. Мета уроку:

1) визначити тему уроку, місце уроку в тематичному циклі, тип уроку;
2) назвати цілі уроку: практичні, загальноосвітні, розвиваючі, виховні;
3) встановити відповідність поставленої мети місцю уроку в ситуативно-тематичному циклі та типу уроку.

II. Структура і зміст уроку:

1) назвати етапи уроку в їх послідовності;
2) встановити відповідність прийомів навчання основним цілям уроку;
3) оцінити раціональність співвідношення тренувальних і мовленнєвих вправ;
4) назвати допоміжні засоби навчання, що використовувались, оцінити їх доцільність та ефективність;
5) визначати розвиваючу, освітню, виховну, цінність матеріалу уроку і вправ, та їх відповідність віковим інтересам учнів.

III. Активність учнів на уроці:

1) визначити основні форми взаємодії вчителя та учнів на уроці, їх місце (на якому етапі, для вирішення яких завдань) та ефективність;
2) окреслити прийоми стимулювання розумової активності учнів.

IV. Результативність уроку:

1) назвати, чого навчились учні на уроці;
2) визначити відповідність рівня сформованості мовленнєвих навичок та вмінь поставленими цілями;
3) оцінити об'єктивність та мотиваційний потенціал виставлених учителем оцінок.

 

Схема поглибленого аналізу уроку

I. Цілеспрямованість уроку:

1) визначити практичну, освітню, розвиваючу, виховну цілі уроку;
2) встановити відповідність цілей уроку його місцю в ситуативно-тематичному циклі, типу уроку на етапу навчання.

II. Структура та зміст уроку:

1) назвати етапи уроку;
2) співвіднести їх послідовність та розподіл часу з поставленими цілями та віковими особливостями учнів і конкретними умовами навчання;
3) дати детальну характеристику зафіксованим етапам уроку.

Початок уроку:
- визначити форму проведення, оцінити мотиваційний потенціал та відповідність віковим особливостям і рівню мовної підготовки учнів;
-сформулювати навчальні завдання початку уроку та визначити їх зв'язок з цільовою установкою уроку;
- обгрунтувати відповідність використаних прийомів поставленим цілям;
- оцінити ефективність використаних засобів навчання;
- охарактеризувати мовленнєву поведінку вчителя.

Основна частина уроку
(з урахуванням наявності конкретних ланок уроку):
а) подача нового матеріалу:
- визначити адекватність прийомів навчання етапами формування мовленнєвих навичок, труднощами засвоєння даного матеріалу і рівню підготовки учнів;
- оцінити вмотивованість та мовленнєву спрямованість подачі мовного матеріалу, забезпечення мовленнєвої та розумової активності учнів;
- назвати застосовані прийоми поточного контролю й оцінити їх адекватність поставленим цілям;
- визначити виховний, освітній, розвиваючий потенціал використаних прийомів та їх відповідність віковим особливостям учнів;
- оцінити мовленнєву поведінку вчителя;

б) активізація дій учнів з метою використання мовного матеріалу;

- встановити відповідність мовленнєвих одиниць та послідовність вправ етапам формування мовленнєвих навичок;
- визначити співвідношення мовних та умовно-мовленнєвих вправ, оцінити його раціональність з урахуванням труднощів засвоєння мовного матеріалу;
- обгрунтувати вмотивованість і мовленнєву спрямованість тренування;
- визначити прийоми активізації роботи всіх учнів та оцінити їх ефективність з урахуванням вікових особливостей учнів;
- встановити зв'язок тренувальних вправ уроку з виконаним домашнім завданням, оцінити ефективність форми його перевірки;
- назвати використані допоміжні засоби навчання, оцінити їх ефективність та відповідність віковим особливостям учнів і рівню їх підготовки;
- визначити прийоми поточного контролю та оцінити їх адекватність поставленим завданням;
- визначати виховний, розвиваючий, освітній потенціал використаних прийомів навчання;
- оцінити мовленнєву поведінку вчителя;

в) практика учнів у спілкуванні;
-
оцінити вмотивованість та ситуативну забезпеченість іншомовного спілкування учнів;
- визначити відповідність методичних прийомів етапам розвитку мовленнєвих умінь;
- назвати прийоми активізації роботи всіх учнів;
- визначити адекватність прийомів контролю його об'єктам;
- встановити зв'язок урочної роботи з виконаним домашнім завданням та оцінити ефективність форм його перевірки;
- визначити виховний, розвиваючий, освітній потенціал використаних прийомів навчання;
- оцінити мовленнєву поведінку вчителя.

Завершення уроку:
- оцінити своєчасність і чіткість пояснення домашнього завдання, підготовленість до нього завдяки проведеному уроку;
- визначити усвідомлення учнями досягнутого рівня практичного володіння мовою;
- оцінити об'єктивність виставлених оцінок, їх мотиваційний і виховний потенціал.

III. Результативність уроку:

1) визначити ступінь успішності виконання плану уроку;
2) встановити відповідність досягнутого на уроці рівня сформованості мовленнєвих навичок та вмінь поставленим цілям.

Переглядів: 2940 | Додав: KonSerg | Рейтинг: 4.0/1 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright KonSerg © 2020