Форма входу

Знайти на сайті
Користувальницький пошук
Наше опитування
Чому Ви ходите на роботу?
Всього відповідей: 3915
Ваша думка?
Як Вам здається, теперішнє покоління учнів навчається краще за своїх батьків?
Всього відповідей: 3510
Хмаринка тегів
СТАТИСТИКА
Усе для вас


ПАРТНЕРИ
Graffiti Decorations(R) Studio (TM) Site Promoter
Четвер, 09.04.2020, 23:11
Головна » 2009 » Травень » 21 » АЗИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
АЗИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
22:10
Принципи навчання
Науковість
Доступність
Систематичність
Виховуючий характер
Наочність
Свідомість і активність
Міцність
Індивідуалізація
Зв’язок з життям
Послідовність

Функції навчання
Освітня
Виховна
Розвиваюча
Методи навчання

За джерелом отримання знань
Словесні: 
Пояснення
Розповідь
Бесіда
Опис
Тлумачення
Наочні:
Таблиці
Опори
Схеми
ТЗН

Практичні:
Вправи
Самостійні завдання
Практичні роботи
Лабораторні роботи

За формами діяльності
Вчителя (методи викладання)
Учнів (методи навчання)
За характером мислительної діяльності і пізнавальної активності
Репродуктивні
Основані на властивостях пам’яті – запам’ятовуванні, збереженні, відтворенні
Пояснювально-ілюстративні
Пояснення
Розповідь
Бесіда
Доведення

Проблемно-пошукові
Проблема - пошук - відповідь
Дослідницькі

Науковий пошук висновок

Аналіз, синтез, порівняння
За видами умовисновків:
Індуктивні
Дедуктивні
Прийоми навчання
Розв’язок задач чи прикладів
Виконання вправ
Спостереження і обробка даних
Виконання дослідів і лабораторних робіт
Читання
Підготовка рефератів
Списування
Типи і структура уроків

Урок засвоєння навичок і умінь  
Актуалізація опорних знань і практичного досвіду учнів 
Мотивація навчальної діяльності учнів
Повідомлення теми, мети і завдань уроку
Вивчення нового матеріалу
Первинне затосування набутих знань
Застосування учнями знань і дій в стандартних умовах
Творчі вправи
Підсумок уроку
Домашнє завдання
Комбінований урок
Перевірка учнями домашнього завдання
Перевірка раніше засвоєних знань
Мотивація уміння учнів .
Повідомлення теми, мети і завдань уроку
Сприймання і усвідомлення учнями нового навчального матеріалу
Осмислення ,узагальнення і систематизація знань
Підсумки, повідомлення домашнього завдання
Урок контролю і корекції знань, навичок та умінь  
Мотивація навчальної діяльності учнів 
Повідомлення теми і мети уроку
Перевірка знань учнями фактичного матеріалу
Перевірка знань учнями основних понять
Перевірка глибини осмислення учнями знань і ступені їх узагальнення
Застосування знань в нестандартних умовах
Застосування знань в стандартних умовах
Підсумок уроку.
Домашнє завдання.
Урок узагальнення та систематизація знань
Мотивація навчальної діяльності учнів
Повідомлення теми, мети і завдань уроку
Узагальнення окремих фактів, подій, явищ
Повторення і узагальнення понять та засвоєння відповідної їм системи знань
Повторення і систематизація основних теоретичних положень і провідних ідей
Підсумки уроку
Домашнє завдання
Урок засвоєння нових знань
Актуалізація чуттєвого досвіду та опорних знань учнів
Мотивація навчання учнів
Повідомлення теми, мети і завдань уроку
Сприймання і первинне усвідомлення учнями нового матеріалу
Осмислення внутрішніх закономірностей і зв’язків між
виучуваним матеріалом і виконання пізнавальних завдань
Узагальнення і систематизація понять і знань
Підсумок уроку
Домашнє завдання.
Класифікація уроків

За дидактичною метою
Урок повідомлення нового матеріалу
Тренувальний урок
Урок повторення
Урок перевірки знань
За методикою їх проведення
Лекція 
Бесіда, розповідь
Самостійне вивчення
Розв'язання задач під керівництвом учителя
Самостійні роботи
Лабораторні роботи
Узагальнювальна лекція
Повідомлення учнів
Самостійно
Фронтальне опитування
Тест
Залік
Усна чи письмова контрольна робота
Індивідуальна бесіда
За організацією
Урок-лекція 
Урок-ділова гра
Урок-практикум
Урок-змагання
Урок з дидактичною грою
Комбінований урок
Урок-консультація
Урок-дискусія
Урок-залік
Урок-семінар
Дидактичні вимоги до сучасного уроку
Чітке формулювання освітніх завдань загалом і їх складових, їхній зв'язок з розвивальними й виховними завданнями. 
Визначення місця в загальній системі уроків;
Визначення оптимального змісту уроку відповідно до вимоги навчальної програми й мети уроку, з урахуванням рівня підготовки та підготовленості учнів;
Прогнозування рівня засвоєння учнями наукових знань, сформованості умінь і навичок, як на уроці, так і на окремих його етапах;
Вибір найбільш раціональних методів, прийомів і засобів навчання, стимулювання й контролю оптимального впливу їх на кожному етапі уроку, вибір, який забезпечує пізнавальну активність, поєднання різних форм колективної й індивідуальної роботи на уроці і максимальну самостійність у навчанні учнів;
Реалізація на уроці всіх дидактичних принципів;
Створення умов успішного навчання учнів.
Форми роботи на уроці
Колективна
Фронтальна
Індивідуальна
Групова

Переглядів: 2143 | Додав: KonSerg | Рейтинг: 4.3/3 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright KonSerg © 2020