… … …
… моніторинг рівня досягнень учнів передбачає:
1. безперервне спостереження за станом викладання математики;
2. своєчасне виявлення змін у викладанні математики та факторів, що їх викликають;
3. попередження негативних тенденцій у викладанні предмету;
4. співставлення результатів моніторингу з очікувальними результатами з метою своєчасної корекції;
5. пошук обдарованих дітей;
6. створення умов для участі у науково-дослідницькій (МАН) діяльності учнів;
7. створення умов для дітей з особливими потребами (соціально незахищеними);
8. використання новітніх інформаційних технологій на уроках та позаурочні діяльності;
9. ефективна діяльність факультативів, курсів за вибором, гуртків математичного спрямування;
10. експертне оцінювання результатів діяльності кожного учня;
11. зіставлення розумових можливостей кожного учня з реальними досягненнями;
12. дієвість та результативність попередніх управлінських рішень.
… … …