1. Спочатку вчитель виконує в цілому олівцем малюнок яблука на альбомному аркуші, а потім — діти .
Кожний з них повинен малювати яблуко відповідно своєї натури.
2. Уточнюються пропорції яблука по ширині і висоті (у одного яблука ширина більше, ніж висота, у іншого — навпаки). Учні повинні встановити і відзначити в малюнку пропорції своєї натури.
3. Далі промальовувалися деталі яблука (характерні його особливості), ще раз уточнюються загальні пропорції.
4. Перед роботою аквареллю стираються лінії олівця. Кращі малюнки демонструються перед класом.
5. Перш ніж почати роботу аквареллю, необхідно встановити основні колірні співвідношення, визначити, якими кольоровими поєднаннями краще писати натуру.
6. Акварель дуже погано піддається виправленню, тому потрібно зразу ж визначити найсвітліші і найтемніші місця, і насиченість їх за кольором.
… … …