… … …
Основною метою визначення психологічної готовності до навчання у школі є профілактика шкільної дезадаптації.
В психології виділяють 3 аспекти шкільної готовності: інтелектуальний, морфогенетичний і соціальний.
Морфогенетична означає достатній рівень розвитку психофізіологічних, фізіологічних та анатомо-морфологічних функцій і структур дитячого організму. Цей рівень повинен забезпечити витримання дитиною відповідних навантажень і нести імпульси подальшого розвитку. Важливою складовою є соматичне і психічне здоров'я дитини, сформованість засобів здорового способу життя.
Інтелектуальна готовність пов'язана з відповідним рівнем розвитку пізнавальної сфери дитини.
Соціальна готовність означає адекватність дитини, здатність розвиватися у соціальному оточенні, мати відповідні навички комунікації, вербальна активність, виконання вимог, відстоювання власної позиції, толерантність тощо.
… … …