Форма входу

Знайти на сайті
Користувальницький пошук
Вибрати категорію
Методика навчання [27]
Вчителям інформатики [27]
Охорона життя та безпека праці [13]
Сценарії [57]
Музика, пісні [10]
Різне [74]
Вчителям обр мистецтва [30]
Вчителям 1-4 класів [104]
Вчителям трудового навчання [2]
Виховна робота [68]
Робота з батьками [9]
Наше опитування
Чому Ви ходите на роботу?
Всього відповідей: 3921
Ваша думка?
Як Вам здається, теперішнє покоління учнів навчається краще за своїх батьків?
Всього відповідей: 3518
Хмаринка тегів
Усе для вас


ПАРТНЕРИ
Graffiti Decorations(R) Studio (TM) Site Promoter
Четвер, 25.04.2024, 15:40
Головна » Файли » Для зареєстрованих » Методика навчання

Шляхи вдосконалення якості педагогічного процесу в початковій школі
[ Викачати з сервера (55.9 Kb) ] 29.07.2009, 20:50
… … …
Висновки

Історії світової педагогічної думки і практиці навчання відомі найрізноманітніші форми організації навчання. Їх виникнення, розвиток, поступове відмирання окремих із них пов'язане з вимогами, потребами суспільства, що розвивається. Кожний новий історичний етап в розвитку суспільства накладає свій відбиток і на організацію навчання. В результаті педагогічна наука накопичила значний емпіричний матеріал в цій області.

Узагальнивши все, можна зробити висновок, що найбільш стійкішою формою організації навчання виявилась класно-урочна система, яка й сьогодні є основною в загальноосвітній школі. Вона полягає в тому, що навчальна робота проводиться з групою учнів постійного складу, однакового віку і рівня підготовки (класом), протягом певного часу і за встановленим розкладом (у формі уроку).

Позитивним у класно-урочній системі навчання є:
а) керівна роль вчителя;
б) зміна видів занять;
в) можливість використання різних методів навчання;
г) забезпечення активності учнів;
д) раціональне використання часу;
е) забезпечення послідовного, систематичного вивчення матеріалу.

Недоліками класно-урочної системи навчання є:
а) вчитель у процесі навчання розраховує на середнього учня;
б) ніхто з учнів не може "спішити" відповідно до своїх можливостей;
в) важко здійснювати індивідуальний підхід до учнів;
г) учні залишаються на повторний курс, якщо не засвоїли якісь предмети.
… … …
Категорія: Методика навчання | Додав: KonSerg
Переглядів: 975 | Завантажень: 208 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright KonSerg © 2024