ОФОРМЛЕННЯ СТЕНДІВ - 30 Січня 2011 - Шкільний сайт для батьків і учнів
Форма входу

Знайти на сайті
Користувальницький пошук
Наше опитування
Чому Ви ходите на роботу?
Всього відповідей: 3860
Ваша думка?
Як Вам здається, теперішнє покоління учнів навчається краще за своїх батьків?
Всього відповідей: 3459
Хмаринка тегів
СТАТИСТИКА
Усе для вас


ПАРТНЕРИ
Graffiti Decorations(R) Studio (TM) Site Promoter
Субота, 10.12.2016, 01:07
Головна » 2011 » Січень » 30 » ОФОРМЛЕННЯ СТЕНДІВ
ОФОРМЛЕННЯ СТЕНДІВ
14:10

Серед різних видів художньо-графічних робіт, зв'язаних із застосуванням шрифту, в школах нерідко виконують тематичні стенди, ілюстративні монтажі, присвячені певним подіям у житті країни, школи, окремим учнівським справам.

 

Тематичні стенди, ілюстративні монтажі відрізняються між собою змістом висвітлюваного матеріалу, а також і формою художнього оформлення (хоч їх зовнішні форми не дуже відрізняються одна від одної). Шрифтові написи у таких видах робіт виконують допоміжну роль, тому вони повинні сприйматись після основних зображальних форм, що складаються з окремих експонатів, фотопортретів та інших ілюстрацій. Ілюстрації треба гарно розташувати, скомпонувати щодо площини, зрівноваживши з усією її формою.

 

На жаль, трапляються ще випадки невдалого розташування зображальних форм: прагнучи створити щось оригінальне, не маючи досвіду з художньо-графічних робіт, окремі ілюстрації розташовують криволінійно або похило. Щоб роздивитись у такому положенні фотопортрет або іншу ілюстрацію, треба схиляти на бік голову, а іноді навіть і це не допомагає. Легко і приємно сприймаються ілюстрації, якщо вони розташовані прямолінійно і між ними є певний вільний простір. Простір між ілюстраціями допомагає зосередити увагу на кожній з них.

 

До зображальної форми належать і розповіді про окремі події, про юдей, природу. Між розповідями, які ми хочемо виразити засобами ілюстрацій, що розташовуються на певній площині, потрібні паузи, які б сприймалися зором. Зорові паузи допомагають сприйняти зміст окремих ілюстрацій і всіх зображальних форм в цілому. Що являють собою зорові паузи? Це може бути вільне поле між ілюстративними формами і невелике зображальне доповнення до них у вигляді декоративних елементів (у тих випадках, коли цього потребує зміст розповіді).

 

Зображальні форми добре сприймаються і залежно від фону, на якому вони роз­міщені. Головним же на стенді, на тематич­ному ілюстративному монтажі є не фон, а зображальні форми (також і написи). Отже, фон повинен бути своїм кольором не дуже яскравим, краще нейтральних, сірих. На сірому фоні добре виділяються світлі і темні кольори. Для цього цілком придатна льняна тканина — полотно сірого кольору. Тканину натягують на підрамник стенда (ілюстративного монтажу). Місця закріплення тканини маленькими цвяшками треба закривати гладенькими вузькими планками, рейками, які будуть окантовкою стенда.

 

На вдало підібраному сірому фоні розміщують зображальні експонати (пласкі або об'ємні). Пласкі експонати (ілюстрації, фотопортрети і т. ін.) оформляють легенькою вузенькою рамкою або окантовують вузенькою кольоровою стрічкою. Кольоровий тон рамки або окантовки повинен бути світліший або темніший, ніж тон площини, на якій має розміщуватись ілюстративний матеріал. Ширина рамок або окантовок, їх колір не повинні впадати в око раніше, ніж ілюстрації.

 

Якщо стенд оформляють під скло, тоді краї скла окантовують білою вузенькою стрічкою паперу, яку приклеюють до зовнішнього боку скла і зворотнього боку картону стенда, на якому розташовані ілюстрації. Ілюстрації можна притиснути до скла вузькими легкими металевими скобками.

 

Написи на стендах, під ілюстраціями, фотопортретами і т. д. за кольором і тоном підбирають залежно від загального тону зображальної форми, яку пояснює текст.

При художньому оформленні стенда коли на експозиційній формі основний зміст передається цитатами, графічне зображення шрифту за тоном і насиченістю кольору є головним. Сучасні форми, якими декоруються стенди та інші ілюстративні монтажі, повинні бути прості, не перевантажені зображальними сюжетами. їх розміри повинні бути невеликі, щоб вони не захаращували шкільних коридорів або кімнат, а прикрашали їх.

 

Композиція графічного оформлення, побудована на художньому ритмі,— це різноманітність повторень. Якщо лінії і форми повторюються одноманітно, то створюється неприємне враження і експозицію важко сприймати, бо це нагадує одноманітне звучання якоїсь ноти протягом певного часу.

 

Дрібниць в естетичному вихованні немає, бо і незначне, на перший погляд, в художньому оформленні має велике значення.

Переглядів: 6806 | Додав: KonSerg | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright KonSerg © 2016