ПАРТНЕРИ |
|
|
Психодіагностичні таблиці визначення типових труднощів у навчанні молодших школярів
[ Викачати з сервера (16.0 Kb)
]
| 27.02.2010, 20:31 |
… … …
Феноменологія труднощів:
1. У письмових роботах пропускає літери
Можливі психологічні причини:
1. Низький рівень розвитку фонематичного слуху.
2. Слабка концентрація уваги.
3. Несформованість прийомів самоконтролю.
4. Індивідуально типологічні особливості особистості.
5. Інші психологічні причини
Психодіагностичні методики:
1. Тест розрізнення та вибору фонем.
2. Методика «Коректурні спроби».
3. Методика «Візерунок».
4. Методика Р.Жиля
… … …
|
Категорія: Методика навчання | Додав: KonSerg
|
Переглядів: 2512 | Завантажень: 419
| Рейтинг: 5.0/1 |
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|